10 czerwca 2015

Szkolenia dla firm

Specjalizujemy się w komunikacji. Wiemy, jak mówić i rozmawiać, by o Twojej firmie było głośno. Dlatego proponujemy praktyczne warsztaty komunikacyjne, które nie tylko wpłyną na wysokość zysków Twojej firmy, ale również na zadowolenie pracowników.

Poniżej prezentujemy najczęściej zamawiane warsztaty. Jeżeli jesteś zainteresowany innymi szkoleniami dla Ciebie i Twojej firmy, skontaktuj się z nami.

Szkolenia z wystąpień publicznych
i autoprezentacji
Dla właścicieli firm, dyrektorów, specjalistów, zespołów handlowych i obsługi klienta oraz osób, które reprezentują firmę podczas spotkań i konferencji
Podczas szkolenia uczestnicy w praktyczny sposób uczą się mówić interesująco, wykorzystywać swoje mocne strony i budować pewność siebie w kontakcie z publicznością.
W trakcie warsztatów uczestnicy będą pracować z kamerą, wezmą udział w scenkach i ćwiczeniach indywidualnych, poznają techniki przygotowania i prowadzenia interesujących prezentacji.
W wyniku szkolenia uczestnicy będą opowiadać w sposób interesujący i posiadać większą łatwość w radzeniu sobie ze stresem związanym z wystąpieniami. Dzięki temu budują pozytywny wizerunek firmy i zwiększają jej rozpoznawalność.
Szkolenia z technik sprzedaży
i obsługi klienta
Dla właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży, handlowców, zespołów obsługi klienta, zespołów sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, w jaki sposób skutecznie docierać do klienta pierwszego kontaktu (telefonicznego i bezpośredniego), ustalać terminy spotkań i sprzedawać w oparciu o zaufanie.
W trakcie warsztatów uczestnicy będą pracować z kamerą, określać typy klientów i sposoby postępowania z nimi, wypracują odpowiedzi na obiekcje i poznają najskuteczniejsze techniki sprzedaży.
W wyniku szkolenia uczestnicy będą sprzedawać w oparciu o relacje, autorytet i dzięki świetnym prezentacjom. To wpłynie na zaufanie klientów, którzy, z chęcią będą wracać i polecać Twoją firmę swoim znajomym, a co za tym idzie - zwiększą jej zyski.
Szkolenia z technik komunikacji i zarządzania zespołem
Dla dyrektorów, kierowników, osób zarządzających zespołami, specjalistów ds. obsługi klienta
Większość konfliktów w firmach wybucha z powodu błędów w komunikacji. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się mówić otwarcie o problemach i proponować sposoby ich rozwiązania.
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają techniki komunikacji, jasnego wysławiania się i prawidłowego słuchania, dzięki czemu efektywność zespołów, które tworzą, wzrośnie.
W wyniku szkolenia uczestnicy będą potrafili mówić o swoich potrzebach, otwarcie rozmawiać i dzięki temu kreować pozytywną atmosferę w miejscu pracy.
Szkolenia z marketingu treści w internecie
Dla właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu, w tym w szczególności content managerów i copywriterów
Pozycja Twojej firmy w internecie zależy m.in. od jakości treści, które kreujesz. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać content w marketingu.
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają techniki planowania i przygotowania treści marketingowych o wysokiej jakości, które będą interesujące dla klienta.
W wyniku szkolenia jakość treści i kampanii marketingowych tworzonych przez uczestników wzrośnie, co pozytywnie wpłynie na pozycję i wizerunek firmy.

Inne szkolenia, które proponujemy:

  • Efektywność w pracy – jak zarządzać swoim czasem?
  • Zarządzanie projektami – co robić, by projekty przynosiły jeszcze większe zyski?
  • Budowa wizerunku osobistego

Każde warsztaty są dostosowywane do potrzeb naszych klientów. W zależności od tego, w jaki sposób pozyskujesz klientów, w jakiej branży działasz, jak duży i bardzo zaawansowany jest Twój zespół będziemy wykorzystywać inne metody i ćwiczenia oraz poruszać inne zagadnienia.

Dlatego przed każdym szkoleniem spotykamy się z Klientami, słuchamy ich i proponujemy pierwsze rozwiązania.

Podczas warsztatów uczestnicy:

  • pracują z kamerą i analizują swoją pracę
  • analizują przykłady ze swojej pracy
  • biorą udział w pracy w grupach oraz rozwiązują zadania indywidualne
  • odgrywają role
  • prezentują przed grupą
  • dyskutują

Zależy nam na efektach naszych działań – w naszym przypadku to nie pusty frazes napisany na stronie internetowej.

Po każdym szkoleniu spotykamy się z Klientem w celu podsumowania szkolenia i analizy pierwszych efektów. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzymuje materiały oraz Karty Postępów, które wypełnia w celu utrwalenia wiedzy i umiejętności, które zdobył podczas szkolenia.